THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

joi, 26 august 2010

Tu ce ai vrea să fi după reîncarnare?

      Acum sunt foarte confuz, mă macină gandul că intr-o zi m-aş putea reîncarna.
    Ce-o sa fiu in viaţa urmatoare?
    Poate o sa fiu Chuck Norris :))
    Nu aş vrea să mai fiu încă o dată om:)
    De ce?:O:O:O
    Pentru că viaţa-i  curvă!!:))
    Gandiţi-vă...câte lucruri va-ţi dorit sa faceţi.
    V-aţi gândit?Aşa repede?:O:))
    Acum gândiţi-vă câte aţi facut ;;)
    Aşa puţine?Sunteţi naşpa:)),de mic copil mi-am dorit să fiu naşpa:)
    De ce toată lumea işi petrece aproape jumate din viaţă muncind?
    Voi nu ştiţi că cel mai scump lucru pe care-l puteţi avea nu costă nimic?
    Acum vă gandiţi care-i ală si credeţi ca sunt un bou:))ha???;;)
    Cel mai de preţ lucru pe care-l poate avea un om pe parcursul intregii vieţi ii.....o doză de bere la promoţiile alea 5+1 :X:))
    De ce? Pentru că iubirea nu-i un lucru,iubirea-i o stare,un mod de a respira,iubirea-i pulsul omenirii. :)
    Toşi oamenii iubesc pe parcursul vieţii.
    Şi atunci?De ce jumate din viaţă muncim?Nu mai bine ne petrecem timpul cu persoanele iubite?
    Eu aş vrea să fiu o pasăre,un vultur:)
    Să zbor,să-mi petrec fiecare zi in alt loc cu vulturiţa mea,să ne iubim,să-i sărut ciocul ăla al ei :))
    Îi invidiez pe vulturi,dar nu-mi pot lua gândul de la porci,au orgasm jumate de oră :O:)) WTF??:))
    În concluzie,vultur vreau să fiu :X:X:X şi să am o vulturiţă doar a mea:)
    Voi ce aţi vrea să fiţi?:>
   
 

3 comentarii:

KlN spunea...

bunisor articolul, sper sa nu ramaii in criza de ideii/inspiratie .... pt a sprijinii acest demers iti propun un subiect de discutie: "vulpea ce are pe ea piele cu par sau blana ? " desigur ca pare un pic infantil la prima vedere :)))) dar analizand un pic vei vedea ca nu e chiar asa :) astept articolul :)

Anonim spunea...

:))
Mda...pai ca sa-ti raspund la intrebare...cred ca as vrea sa fiu teiul lui eminescu:)) de ce ? n-am nici cea mai vaga idee:))) Poate pt faptul ca este foarte ingrijit si admirat:> de toata lumea, de trecatori, de cei din parc:X...in fn:))...back to reality:))...bun articol:X

Bogdan BB spunea...

1.Imi place articolul.Bravo Cicy.Promit sa fac si eu un articol dupa meciul Stelei :))
2.Reincarnarea e putin cam SF.Ideea cum ca o sa mori si sufletul iti paraseste corpul si o sa se reincarneze in alta persoana sau animal sau ce o fii e SF,foarte SF.Desi totusi atomii nu pot fii distrusi si cand o sa te descompuni si o sa te manance viermii:)) poti sa zici ca te-ai reincarnat si aia la randul lor sa fie mancati de alte animale si tot asa si atunci poti sa zici ca te-ai reincarnat in mai multe lucruri...nu?:D.Cine stie poate micii aia ce i-am mancat la Strei contineau atomi care i-au apartinut lui Ceausescu:)).