THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 25 august 2010

De început aşa...

De ce am facut acest blog?
Pentru ca nu mâncăm apă!! :))
Sunt o gramadă de lucruri eronate pe care le auzim zilnic şi pe care toată lumea le crede şi le propagă mai departe de generaţii. De ce? Pentru ca le-au învăţat la şcoala, le ştiu de la părinţi sau pur si simplu...le-au auzit la televizor.:) WAAAA.....televizor :X:X:X:)) trag pământ pe el :D
O gaşcă de oameni colosal de deştepţi au stabilit nişte reguli,obiceiuri,principii dupa care noi trăim,ce de căcat: să se ducă dracu:)
Când o sa fiu revoltat de ce se intâmplă,sau am chef să fac pe deşteptul, o să scriu aici.
Voi puteţi sa ma credeţi,sa ma injurati,sa mă treceti in testament:),să mă iubiţi, să faceţi ce vreţi.
Un lucru-i cert...eu beau,nu mănânc apă!
V-am pupat pe botic :* :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

super blog...tineo tot asa:*;)

Anonim spunea...

Awesome dude :X

Anonim spunea...

Forti tari:)) in moldovenejte...foarte taree:X

Bogdan BB spunea...

Bun articolul hi5...nu.. nu vrei:(