THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 28 august 2010

De cand aveam fluturi...la cap,nu in stomac.

Esti singura raza ce ma poate lumina
Cand esti aproape de inima mea
Cand esti departe imi e dor
Lumina se stinge usor,usor
Aproape vreau sa te simt mereu
Sa te strang la pieptul meu
Langa tine sunt complet
Parca totul e perfect
Si de vei vrea sa pleci
Ochii in lacrimi sa mi ineci
Inima-mi vei frange
Sufletul imi va plange
Dar orice s-ar intampla
Tu ramai iubita mea.

Esti ca un magnet
Ce ma atrage incet,incet
Mai am de asteptat ce-i drept
Caci din departare
Pari o raza de soare
Ce nu se stinge
Dar nici n-o pot atinge
Ce-mi doresc eu oare...
Cred ca o imbratisare
Si sa iti soptesc...
Cat de mult te iubesc :)

O raza de soare-n noapte

Iubirea ta sa mi-o arate                                         
Mii de vorbe spuse-n soapte
Buzele tale moi si dulci
Un sarut inainte sa te culci
Aripi sa pot zbura
Sa-ti aduc in dar o stea
Un loc in inima ta
Sa raman mereu in ea
Sa fii mereu a mea floare
Fara tine viata n-are culoare
Ce-mi doresc eu oare?



Ma trezesc in miez de noapte
Nu te vad, te strig in soapte
Sunt doar eu si luna plina
Stelele parca suspina
Si cu ele plang si eu
Tu esti sufletelul meu
Vreau doar sa te simt apoape
Sa te-alint noapte de noapte
Sa-ti vad chipul senin
Si zambetul tau divin
Sa ma saruti neincetat
Dar tu...ai plecat.





 Astea-s cele mai stralucite pe care le-am facut:)
 O sa mai fac si altele, cand o sa am iar fluturi :X:))
 V-am pupacit:*



3 comentarii:

Anonim spunea...

Du'tee may "indragostitule":))
:X
Ffoarte tharee:X:X:X
Imi place:X
Scriitor sa te faci, nu om de afaceri:)):>:X
pupaa:X
>:D<

Anonim spunea...

Hmm...oare ma intreb daca poti face astfel de poezii si atunci cand nu esti indragostit...!!!
SI....daca tot ai inceput sa compui poezii...ce ai zice de o poezie despre criza financiara sau o poezie despre minunile lumii.....
deci???ce zici? poop...ale

Cicy spunea...

:D de criza m-am acrit:)) cum sa fac poezie despre ea?:O:))
si nici macar nu stiu care-s alea 7 minuni ale lumii =))sau cate naiba is :D