THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 27 august 2010

Multumim Tataruseanu!


Seara trecuta Steaua s-a calificat in grupele Europa League(cupa Uefa) aducand fericire in inimile suporterilor.Meciul a fost infernal cu multe ocazii in tabara adversa,Tatarusanu fiind eroul Stelei dupa parerea mea si probabil si a altor suporteri.Tatarusanu a salvat Steaua in multe situatii dificile atat in meciul tur,in care echipa din Ghencea a invins cu 1-0 cat si in retur,meci in care echipa din Zurich sa impus cu1-0.
Tataruseanu a aparat 2 lovituri de departajare aduncand astfel calificarea Stelei in grupele Europa League.
Parerea mea este ca meciul de ieri seara al Stelei a fost un meci cam slabut cu putine ocazii pentru echipa din Ghencea,dar nu e usor sa ai 4 meciuri in 2 saptamani,oboseala Stelei fiind evidenta in meciul sustinut impotriva echipei Grasshoppers Zurich.Totusi Tatarusanu(eroul meu de ieri seara:D)nu a aratat oboseala si a aparat foarte bine(sincer ma bucur ca a aparat bine ca m-am saturat sa aud"ba ce-o facut Steaua...iar o luat bataie..haha").Inca o data ii multumesc pentru meciul superb facut si pentru ca m-a lasat ragusit la cat am urlat:)).

0 comentarii: